Heb je een klacht?

‘Voor ons is iedere klacht een verbeteringsadvies’

Als Noordelijk Schade Taxatie Bureau BV dragen wij de verantwoordelijkheid voor correcte en begrijpelijke procedures rond de opname van schades. Die verantwoordelijkheid nemen wij serieus. We doen ons werk zo goed en secuur mogelijk. We toetsen onze activiteiten aan strenge kwaliteitsprotocollen.

Maar waar gewerkt wordt, vallen spaanders. Dat realiseren we ons. Hebben wij ons werk naar uw idee niet goed gedaan? Heeft u zich ergens aan geërgerd? Meld het ons!

Geen drempels

Als u klachten heeft, mogen er geen drempels bestaan om daar uiting aan te geven. U vindt op deze website een gebruiksvriendelijk klachtenformulier om in uw eigen omgeving en in alle rust in te vullen. Bent u ergens ontevreden over? Dan nodigen wij u actief uit dat via ons klachtenformulier kenbaar te maken!

Leren van klachten

Waarom we dat doen? We kunnen onze processen alleen verbeteren als we van u horen wat volgens u niet goed ging. Voor ons is iedere klacht een verbeteringsadvies. We nemen uw klacht uitermate serieus, zodat we ons werk nóg beter kunnen doen. Dit is wat we doen met uw melding:

  • U krijgt direct een ontvangstbericht
  • Uw klacht wordt doorgestuurd naar de betreffende specialist of afdeling
  • Uw klacht wordt geanalyseerd; de oorzaak wordt in kaart gebracht
  • U wordt per brief over de oorzaak en een eventuele oplossing geïnformeerd
  • Waar nodig en mogelijk, treffen wij maatregelen om vergelijkbare klachten te voorkomen en onze processen te verbeteren
  • Dank voor uw advies!

Klachtenformulier